"АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ  БІРЖАН САЛ АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ ЗАОЗЕРНЫЙ АУЫЛЫНЫҢ НЕГІЗГІ ОРТА МЕКТЕБІ" КММ
КГУ "ОСНОВНАЯ СРЕДНЯЯ ШКОЛА СЕЛА ЗАОЗЕРНЫЙ  ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ПО РАЙОНУ БИРЖАН САЛ  УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ"

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Іс-шараларды өткізу туралы ақпарат "Қауіпсіз интернет" республикалық ақпараттық компаниясының тұжырымдамасы шеңберінде»

18.04.2019
Іс-шараларды өткізу туралы ақпарат
 "Қауіпсіз интернет" республикалық ақпараттық компаниясының тұжырымдамасы шеңберінде»
 Бүгін көбірек компьютерлер қосылады, Интернет желісінде жұмыс істеген. Бұл ретте жұмыста және мектептерде де, үйде де жоғары жылдамдықты арналар арқылы қосылу кеңінен таралған. Балалардың көбі Ғаламторда жұмыс істеуге мүмкіндік алады. Сонымен қатар, біздің балаларымыздың ғаламторда қауіпсіздігін қамтамасыз ету проблемасы өткір болып отыр. Бастапқыда Интернет қандай да бір бақылаудан тыс дамығандықтан, енді ол ақпараттың үлкен санын білдіреді, әрі әрдайым қауіпсіз емес. Осыған байланысты, адам Ғаламтормен жұмыс істей бастайтын жасы жас болғандықтан, балалардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету мәселесі туындайды. Ал оларға кім көмектесе алады, егер біз емес - олардың мұғалімдері мен ата-аналары? 
"Заозерный негізгі мектебі" ММ-де 04.04.2019 ж. - 17.04.2019 ж.аралығында "Қауіпсіз интернет"республикалық ақпараттық компаниясының тұжырымдамасына арналған іс-шаралар өткізілді. 
Мақсаты: оқушылар мен олардың ата-аналарының назарын ғаламтордағы жұмыс кезінде өз қауіпсіздігін қамтамасыз ету. 
Мектеп әкімшілігі, педагогикалық ұжым өте маңызды: 
1. Мектеп сайтында  (http://sc0022.birzhansal.aqmoedu.kz) "жаңалықтар" айдарында ата-аналар бақылауын орнату бойынша нұсқаулық орналастырылған. 
2. Сынып бұрыштарындағы стендтерде Интернет желісін қауіпсіз пайдалануға арналған беттер бар. 
3. Қауіпсіз интернет декадасы шеңберінде мектеп линейкасы, сынып сағаттары, ата-аналар жиналысы, суреттер мен шығармалар сайысы өткізілді.
Просмотров: 490


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст