"АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ  БІРЖАН САЛ АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ ЗАОЗЕРНЫЙ АУЫЛЫНЫҢ НЕГІЗГІ ОРТА МЕКТЕБІ" КММ
КГУ "ОСНОВНАЯ СРЕДНЯЯ ШКОЛА СЕЛА ЗАОЗЕРНЫЙ  ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ПО РАЙОНУ БИРЖАН САЛ  УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ"

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ауданың Біржан сал «Заозерный ауылының негізгі орта мектебі» КММ-нің 2021 жылы көрсетілген мемлекеттік қызмет мәселелері туралы есебі

27.02.2022

Қызмет туралы есеп

"Ақмола облысы Білім басқармасының Біржан сал ауданы бойынша білім беру бөлімінің Заозерный ауылының негізгі орта мектебі"КММ          

2021 жылға мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша

 

1. Жалпы ережелер

1) көрсетілетін қызметті берушілер туралы мәліметтер: Біржан сал ауданының жергілікті атқарушы органдарының 2021 жылғы мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі қызметі туралы есебінде (бұдан әрі – есеп) ауданның жергілікті атқарушы органдарымен, "Ақмола облысы Біржан сал ауданы бойынша Заозерный ауылының негізгі орта мектебі" КММ көрсетілген мемлекеттік қызметтер бойынша мәліметтер енгізілген.

2) мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы ақпарат: мемлекеттік көрсетілетін қызмет-көрсетілетін қызметті алушылардың өтініші бойынша немесе өтінішінсіз жеке тәртіппен жүзеге асырылатын және олардың құқықтарын, бостандықтары мен заңды мүдделерін іске асыруға, оларға тиісті материалдық немесе материалдық емес игіліктер беруге бағытталған жекелеген мемлекеттік функцияларды іске асыру нысандарының бірі;

- Мемлекеттік қызметтер: "Ақмола облысы Біржан сал ауданы бойынша ҚБ Заозерный ауылының негізгі орта мектебі"КММ

- "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы арқылы көрсетілетін мемлекеттік қызметтер саны 0 Қызмет түрі,

- ЭҮП электронды түрде көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің саны 5 қызмет түрі.

- Тегін негізде 5 қызмет түрі

 2021 жылдың қорытындысы бойынша көрсетілген мемлекеттік қызметтер саны – 24: Мемлекеттік корпорация арқылы - 0; - электрондық түрде - 18 (ЭҮП Ақпараттық жүйелер); - көрсетілетін қызметті беруші арқылы – 6 қызметті құрады.

3) неғұрлым сұранысқа ие мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы ақпарат.

"Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау және балаларды қабылдау"," бастауыш, негізгі, орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін бағдарламалары бойынша оқыту үшін ведомстволық бағыныстылығына қарамастан білім беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау және оқуға қабылдау"," бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына денсаулығына байланысты ұзақ уақыт бойы бара алмайтын балаларды үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттарды қабылдау"," жалпы білім беретін оқу орындары арасында балаларды ауыстыру үшін құжаттарды

 

 2. Қызмет алушылармен жұмыс

1) Мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпаратқа қол жеткізу көздері мен орындары туралы мәліметтер.

 

Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпаратты Мемлекеттік қызмет көрсететін бөлімнің стендтерінен алуға болады.   Ақмола облысы Біржан сал ауданы бойынша ҚБ Заозерный ауылының негізгі орта мектебі КММ сайтында, Бөлімнің Instagram және Fecebook парақшаларында, сондай-ақ Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығының 1414 телефондары бойынша.

2) мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілердің жобаларын жария талқылаулар туралы ақпарат.

Мемлекеттік мекеменің қызметі туралы есеп көпшілік талқылау үшін мектептің сайтында орналастырылады, онда әрбір тұрғын есептерді қарап, түсініктемелер қалдыра алады.

3) мемлекеттік қызметтер көрсету процесінің ашықтығын қамтамасыз етуге бағытталған іс-шаралар (түсіндіру жұмыстары, семинарлар, кездесулер, сұхбат және басқалар).

Мемлекеттік қызметтерді көрсету процесінің ашықтығын қамтамасыз ету және қызмет алушылардың хабардарлығын арттыру мақсатында жыл бойы мектептің Fecebook әлеуметтік желілерінде БАҚ-та мақалалар жарияланады.

3. Мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін жетілдіру жөніндегі қызмет

1) Мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін оңтайландыру және автоматтандыру нәтижелері.

Осыған байланысты, 2020 жылғы 17 қазанда Мемлекеттік қызметтер көрсетуді көздейтін Мемлекеттік қызметтер тізіліміне өзгеріс енгізілді.

2) мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы қызметкерлердің біліктілігін арттыруға бағытталған іс-шаралар.

Жергілікті атқарушы органдардың қызметкерлері, қызмет көрсетушілер үшін мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша техникалық оқуға 1 қызметкер қатысты, техникалық оқу ZOOM қосымшасы арқылы онлайн режимде өткізілді

3) мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін нормативтік-құқықтық жетілдіру болып табылады.

2020 жылғы 17 қазанда Мемлекеттік қызмет көрсетуді көздейтін Мемлекеттік қызметтер тізіліміне өзгеріс енгізілді. 4. Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бақылау

1) Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті алушылардың шағымдары туралы ақпарат (қосымша).

2021 жылы Мемлекеттік қызмет көрсету туралы шағымдар тіркелген жоқ.

2) мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын ішкі бақылау нәтижелері.

Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызметтер саласындағы заңнамасын сақтау мәселесі бойынша бекітілген бақылау іс-шаралар жоспарына сәйкес мектепте Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы заңнамасын сақтау мәніне ішкі бақылау жүргізіледі.

4. мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бакылау

 

Қоғамдық мониторинг нәтижелеріне сәйкес, 2021 жылы мемлекеттік қызмет көрсету сапасына мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдерін бұзу анықталған жоқ.

5. Мемлекеттік қызметтер көрсетудің одан әрі тиімділігінің перспективалары және сапасына көрсетілетін қызметті алушылардың қанағаттануын арттыру.

Көрсетілетін қызметті алушылардың мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына қанағаттануын арттыру мақсатында мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын арттыру бойынша 2022 жылға арналған жоспарлы көрсеткіштер бекітілді, Мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы ҚР заңнамасын сақтау мәселесі бойынша 2022 жылға арналған бақылау іс-шараларының жоспары бекітілді.

Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру бүгінгі күні мемлекеттік басқару жүйесін жетілдірудің маңызды бағыты болып қала береді: мемлекеттік басқаруды жетілдірудің нысаналы көрсеткіштерінің бірі азаматтардың мемлекеттік қызмет көрсету сапасына қанағаттануын арттыру болып табылады. Яғни, "сервистік мемлекет" моделіне көшу міндеті бекітілген, онда мемлекеттік басқару органдары Азаматтар мен ұйымдардың мүддесі үшін қызмет көрсетеді, ал мемлекеттік басқару сапасын негізгі бағалаудың бірі азаматтардың мемлекеттік қызметтерді ұсыну сапасына қанағаттануы болып табылады.

 

Мектеп директоры                        Құмарова Ш. С.

 

 

 

Орын: Анесова Г. Ж.

тел.: 8(71639)25560

 

/public/files/2022/3/1/010322_202338_otchet-na-kazyaz.PDF

Сұрақтар




Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Әлі пікірлер




Добавить комментарий



Включить данные в подпись
Жаңартылған күні: 28.02.2022 00:35
Құрылған күні: 03.03.2022 12:22

Текст